A
Arden Papuççiyan
Misafir
Veri odaklı çözümler geliştiren
Hightouch tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, C serisi yatırım turunda 80 milyon dolar yatırım aldı. 80 milyon dolarlık yatırım ile birlikte Hightouch'ın değerlemesi 1,2 milyar dolara ulaştı ve şirket unicorn oldu.
Hightouch'ın 80 milyon dolarlık C serisi yatırım turu,
Hightouch tarafından aktarılan bilgilere göre alınan yatırım, şirketin ekibini büyütmesi ve yapay zeka tabanlı karar alma süreçlerinin geliştirilmesinin hızlandırılması için kullanılacak. Yeni yatırım ile birlikte Hightouch'ın bugüne kadar aldığı toplam yatırım ise 170 milyon dolara ulaştı.
Josh Curl, Kashish Gupta ve Tejas Manohar tarafından 2018 yılında San Francisco'da kurulan Hightouch, şirketler için veri odaklı çözümler sunuyor. Hightouch, müşterilerinin kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri sunmasını, performans pazarlamasını optimize etmesini ve kuruluşu genelinde veri ve yapay zekayı kullanarak daha hızlı hareket etmesini sağlıyor.
500'den fazla müşteriye sahip olan Hightouch'ın müşterileri arasında ise Spotify, Autotrader, Cars.com, PetSmart, Warner Music, NBA ve Grammarly gibi önemli markalar yer alıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
'ın 38 milyon dolar yatırım aldığını 2023 yılının Temmuz ayında sizlere
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
. Pazarlama odaklı veri ve yapay zeka platformu olarak hizmet veren Hightouch, yeni bir yatırım aldığını duyurdu. Hightouch tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, C serisi yatırım turunda 80 milyon dolar yatırım aldı. 80 milyon dolarlık yatırım ile birlikte Hightouch'ın değerlemesi 1,2 milyar dolara ulaştı ve şirket unicorn oldu.
Hightouch'ın 80 milyon dolarlık C serisi yatırım turu,
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
liderliğinde gerçekleşti. Yatırım turunun diğer katılımcıları arasında ise NVC, Amplify Ventures, ICONIQ Growth, Bain Capital Ventures ve Y Combinator gibi önemli yatırımcılar yer alıyor.Hightouch tarafından aktarılan bilgilere göre alınan yatırım, şirketin ekibini büyütmesi ve yapay zeka tabanlı karar alma süreçlerinin geliştirilmesinin hızlandırılması için kullanılacak. Yeni yatırım ile birlikte Hightouch'ın bugüne kadar aldığı toplam yatırım ise 170 milyon dolara ulaştı.
Josh Curl, Kashish Gupta ve Tejas Manohar tarafından 2018 yılında San Francisco'da kurulan Hightouch, şirketler için veri odaklı çözümler sunuyor. Hightouch, müşterilerinin kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri sunmasını, performans pazarlamasını optimize etmesini ve kuruluşu genelinde veri ve yapay zekayı kullanarak daha hızlı hareket etmesini sağlıyor.
500'den fazla müşteriye sahip olan Hightouch'ın müşterileri arasında ise Spotify, Autotrader, Cars.com, PetSmart, Warner Music, NBA ve Grammarly gibi önemli markalar yer alıyor.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.