C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Müşteri hizmetlerine odaklanan yapay zeka şirketi
Şirket, yeni yatırımı ekiplerini büyütmek ve daha fazla kurumsal müşteriye ulaşmak amacıyla kullanılacağını açıkladı.
2023 yılında Jesse Zhang ve Ashwin Sreenivas tarafından hayata geçirilen Decagon AI, şirketlerin müşteri hizmetlerini otomatikleştirmelerine yardımcı oluyor. Chat, e-posta ve telefon gibi farklı iletişim kanallarında çalışan metin ve ses tabanlı sohbet botları geliştiriyor. Bu botlar, yalnızca bilgi vermekle kalmıyor. Aynı zamanda müşteri adına işlem yapabilen ajan benzeri (agentic) yeteneklere sahip. Yani müşteri rezervasyon yapabiliyor, müşteri bilgilerini güncelleyebiliyor ya da şikayet süreçlerini başlatabiliyor.
Decagon’un sistemleri gelişmiş iş mantığına dayanarak analiz yapıyor, bilgi tabanlarını güncelliyor ve müşteri geri bildirimlerinden öğrenerek zamanla kendini geliştiriyor. Şirket, hem kendi geliştirdiği yapay zeka algoritmalarını hem de üçüncü taraf büyük dil modellerini birleştirerek farklı müşteri hizmeti senaryolarına uyarlanabilen esnek ve özelleştirilebilir çözümler sunuyor.
Decagon'un temel amacı, her markanın müşterilerine 7/24 destek verebilecek, onları tanıyan ve onlar adına işlem yapabilen kişiselleştirilmiş yapay zeka ajanları sunmasını sağlamak.
Görsel Kaynak:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, 1.5 milyar dolar değerleme üzerinden 131 milyon dolar yatırım aldı. Şirketin 131 milyon dolarlık C serisi yatırım turuna
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ve
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ortaklaşa liderlik etti. ABD merkezli Decagon'un yatırım turunda A*, Bain Capital Ventures, Avra, Forerunner, Ribbit Capital ve Bond Ventures.Şirket, yeni yatırımı ekiplerini büyütmek ve daha fazla kurumsal müşteriye ulaşmak amacıyla kullanılacağını açıkladı.
2023 yılında Jesse Zhang ve Ashwin Sreenivas tarafından hayata geçirilen Decagon AI, şirketlerin müşteri hizmetlerini otomatikleştirmelerine yardımcı oluyor. Chat, e-posta ve telefon gibi farklı iletişim kanallarında çalışan metin ve ses tabanlı sohbet botları geliştiriyor. Bu botlar, yalnızca bilgi vermekle kalmıyor. Aynı zamanda müşteri adına işlem yapabilen ajan benzeri (agentic) yeteneklere sahip. Yani müşteri rezervasyon yapabiliyor, müşteri bilgilerini güncelleyebiliyor ya da şikayet süreçlerini başlatabiliyor.
Decagon’un sistemleri gelişmiş iş mantığına dayanarak analiz yapıyor, bilgi tabanlarını güncelliyor ve müşteri geri bildirimlerinden öğrenerek zamanla kendini geliştiriyor. Şirket, hem kendi geliştirdiği yapay zeka algoritmalarını hem de üçüncü taraf büyük dil modellerini birleştirerek farklı müşteri hizmeti senaryolarına uyarlanabilen esnek ve özelleştirilebilir çözümler sunuyor.
Decagon'un temel amacı, her markanın müşterilerine 7/24 destek verebilecek, onları tanıyan ve onlar adına işlem yapabilen kişiselleştirilmiş yapay zeka ajanları sunmasını sağlamak.
Görsel Kaynak:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.