C
Candeğer Muradoğlu
Misafir
Yapay zeka araçlarının teknik olarak güçlü olması, kullanıcılar arasında otomatik olarak benimsenmesini sağlamıyor. Profesyonel iş ağı
LinkedIn gönderilerinin kişisel bir özgeçmiş niteliği taşıdığını vurgulayan CEO, kullanıcıların yapay zeka tarafından oluşturulmuş gibi görünen içerikler nedeniyle profesyonel itibar kaybı yaşama endişesi taşıdığını söyleyerek sözlerine şöyle devam etti: “X ya da TikTok’ta eleştirilmek bir derece. Ama LinkedIn’de eleştirilmek, ekonomik fırsat yaratma kabiliyetinizi gerçekten etkileyebilir.”
Bu durum, özellikle profesyonel dünyada yapay zeka ile üretilmiş içeriklere dair algının hala temkinli olduğunu gösteriyor. Kullanıcılar, içeriğin yapay zekadan çıktığı anlaşılırsa samimiyetin sorgulanabileceğini ve potansiyel işverenler nezdinde olumsuz algı yaratabileceğini düşünüyor.
Diğer yandan, platformda yapay zeka becerilerine yönelik talep hızla artıyor. LinkedIn verilerine göre, son bir yılda yapay zeka becerisi gerektiren iş ilanları 6 kat artarken, kullanıcı profillerine eklenen yapay zeka yetkinlikleri 20 kat yükseldi. Bu çelişki, profesyonellerin yapay zeka teknolojilerine sahip olmayı önemsediğini ancak bu teknolojileri doğrudan içerik üretiminde kullanma konusunda hâlâ tereddütlü olduklarını ortaya koyuyor.
Roslansky ayrıca, yapay zeka araçlarını kişisel olarak da kullandığını belirtti.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
CEO’su
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
, platformda sunulan yapay zeka destekli yazım önerilerinin kullanıcılar tarafından beklenen ölçüde benimsenmediğini açıkladı. Bloomberg’e
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Roslansky, “Açıkçası, bu kadar az ilgi göreceğini düşünmemiştim” ifadesini kullandı.LinkedIn gönderilerinin kişisel bir özgeçmiş niteliği taşıdığını vurgulayan CEO, kullanıcıların yapay zeka tarafından oluşturulmuş gibi görünen içerikler nedeniyle profesyonel itibar kaybı yaşama endişesi taşıdığını söyleyerek sözlerine şöyle devam etti: “X ya da TikTok’ta eleştirilmek bir derece. Ama LinkedIn’de eleştirilmek, ekonomik fırsat yaratma kabiliyetinizi gerçekten etkileyebilir.”
Bu durum, özellikle profesyonel dünyada yapay zeka ile üretilmiş içeriklere dair algının hala temkinli olduğunu gösteriyor. Kullanıcılar, içeriğin yapay zekadan çıktığı anlaşılırsa samimiyetin sorgulanabileceğini ve potansiyel işverenler nezdinde olumsuz algı yaratabileceğini düşünüyor.
Diğer yandan, platformda yapay zeka becerilerine yönelik talep hızla artıyor. LinkedIn verilerine göre, son bir yılda yapay zeka becerisi gerektiren iş ilanları 6 kat artarken, kullanıcı profillerine eklenen yapay zeka yetkinlikleri 20 kat yükseldi. Bu çelişki, profesyonellerin yapay zeka teknolojilerine sahip olmayı önemsediğini ancak bu teknolojileri doğrudan içerik üretiminde kullanma konusunda hâlâ tereddütlü olduklarını ortaya koyuyor.
Roslansky ayrıca, yapay zeka araçlarını kişisel olarak da kullandığını belirtti.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
CEO’su
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
’ya e-posta atmadan önce Copilot özelliğini devreye soktuğunu söyledi. CEO'nun bu sayede yazışmalarında Nadella'nın akıllı görünmek istediğini esprili bir dille ifade etti.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.